با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجی‌گری هویت فردی از طریق نقش رسانه‌های جمعی

بهروز زینتی؛ حمید فروغی پور؛ مجید سلیمانی

دوره 9، شماره 3 ، اردیبهشت 1401، ، صفحه 70-83

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.53123.1419

چکیده
  مطالعه حاضر با هدف تعیین تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال کشور با میانجی‌گری هویت فردی از طریق نقش رسانه‌های جمعی بود. نوع پژوهش، توصیفی-  همبستگی و از نظر هدف، کاربردی بـوده کـه به صورت میدانی اجرا شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر را تمامی تماشاگران لیگ برتر فوتبال کشور در سال 98-97 تشکیل می‌داد که از بین آنها ...  بیشتر